środa, 26 listopada 2014

Zoeva, Smoky Palette i Mixed Metals Palette

Hej !
Dzisiaj doszła do mnie przesyłka ze sklepu Visage Shop, w którym w poniedziałek wieczorem zamówiłam nowe paletki Zoeva. 
Jeśli chodzi o część informacyjną, to jak sami zdążyliście przeczytać przesyłka szła 1,5 dnia. Produkty były bardzo dobrze zabezpieczone. Dodatkowym plusem było znalezienie w paczce próbek dwóch baz pod cienie z firmy Zoeva, Matte i Pearl. Super prezent, bardzo chciałam spróbować matującej wersji! Kolejnym dodatkiem była książeczka, w której znajdowały się propozycje makijaży z wykorzystaniem paletek Zoeva oraz słodkości, krówki z logiem sklepu.Moim zdaniem super pomysł ;-) 
 Na następnej ulotce dostaliśmy 5% rabatu na kolejne zakupy, oraz10% na usługi. Jeśli założycie konto na tej stronie, przy pierwszych zakupach dostaniecie rabat 10% ;-)

Zapraszam na dużą ilość zdjęć !



O to moja cała kolekcja paletek Zoeva, wcześniejsze wersję posiadam już jakiś czas i jestem z nich bardzo zadowolona. Kolejne posty będą na pewno z wykorzystaniem tych cudeniek ;-)



Wracając do paletek Mixed Metals oraz Smoky, przedstawię Wam ich kolorystykę.
Po pierwszym 'macaniu' mogę powiedzieć, że są tak samo świetne jakościowo jak poprzednie wersje. Niesamowicie na pigmentowane, konsystencje mają tak aksamitną, że aż wręcz kremową. Nawet moja paletka z The Balm, Meet Matte Nude, nie ma tak delikatnej formuły.
Opakowane są tak samo jak poprzednie w tekturowy kartonik. Może i wygląda to ciekawie, ale niektóre egzemplarze ciężko wyciągnąć. To moje chyba jedyne zastrzeżenie do tych cieni ;-)



Mixed Metals











Smoky





Jestem w nich aktualnie zakochana ! Takiej kolorystyki cieni brakowało właśnie w paletkach Zoeva. Gorąco polecam paletki z tej firmy. Paletka kosztuje 75 zł. Mi akurat udało się je zakupić po 67 zł, ponieważ założyłam konto i dostałam 10% zniżki. Warto skorzystać ;-) 

Jak Wam się podobają nowe paletki? 

Buziaki, Sara !

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam je obie :) Mam i kocham :) Faktycznie jedną z nich nie byłam w stanie wyjąć z tej tekturki :( i musiałam lekko nadciąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też, a ile razy się człowiek nimi przetnie :( Dobrze, że jakość rekompensuje opakowanie ;-)

      Usuń
  2. Muszę chyba je kupić, prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Smoky ale kolorystyka Mixed Metals kusi niemiłosiernie :D

    OdpowiedzUsuń