niedziela, 23 listopada 2014

Haul, Rossmann 1+1, Natura, Inglot

Hej !

zapraszam Was na zakupy, które poczyniłam w ostatnim czasie ;-)

Parę dni temu skończyła się promocja w Rossmannie, część zakupów już Wam pokazałam >>> TUTAJ <<<. Dzisiaj kolejna dawka nowości w mojej kosmetyczce z tej promocji oraz z zakupów z Natury i Inlgota.

Na promocji w Rossmannie chciałam wypróbować kilka podkładów skierowanych dla cery suchej. 
W koszyku znalazło się też kilka innych rzeczy ;-)


Rimmel, Lasting Finish 25, 100 Ivory


Loreal, Lumi Magique, R/C/K2


Max Factor, Skin Luminizer, 45 Warm Almond 


 Max Factor, 2000 Calorie, Dramatic Volume


Wibo, Leather Nail Polish, nr 1


Lovely, Matte Top Coat


Rimmel, Moisture Renew Lipstick, 380 dark Night Waterl-oops!


Maybelline, 210 Oh la lilac



Za zakupy w Rossmannie zapłaciłam 120zł, zaoszczędziłam 100zł ;-)



W Naturze kupiłam kilka nowości od My Secret
 Natural Beauty Night Out
Natural Beauty, Romantic Date 
 Bronzing Powder For Contouring

Wszystko kupiłam po 11.99zł


Do Inglota udałam się w celu zakupienia kolejnych pudrów do modelowania twarzy HD, ponieważ bardzo polubiłam 505 o którym pisałam >>> TUTAJ <<<


Inglot, Puder do modelowania twarzy HD
Wkład kosztuje 29zł, a paletka 21zł.


Inglot, Podkład pudrowo - kremowy 81
Jak zdążycie zauważyć jest za ciemny dla  mnie, ale kupiłam go z myślą o konturowaniu twarzy. Znalazłam go na promocji za 16zł


Inglot, Milk & Tonic
Chusteczki wzięłam za niższą cenę, przy takiej ilości zakupów ;-)
A Wam co udało się złowić na promocjach? Od 20.11 jest promocja w Naturze -40% na kolorówkę, jeśli nie zdążyłyście zakupić swoich ulubionych kosmetyków w Rossmannie, może tam się uda ;-) 

Buziaki, Sara !



5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupki. Paletka z Inglota mi się spodobała, chyba muszę się tam wybrać :)

    http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś przetestować te pudry HD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, kupi się jeden a później nie da się oprzeć kolejnym ;-)

      Usuń
  3. Pudry HD znajdują się na liście prezentów od Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic tylko czekać do 6 ;-)
      Na mojej podkład z tej serii ;-)

      Usuń