sobota, 8 listopada 2014

Zoeva Rose Golden Luxury Set

Hej!

Jakiś czas temu stałam się szczęśliwą posiadaczką pędzli Zoeva. Komponując pędzle do swojej toaletki, wybór padł na tę markę. Posiadam dwa zestawy, Rose Golden oraz Makeup Artist Zoe Bag Zestaw 25 pędzli.
 Dzisiaj opowiem Wam moje spostrzeżenia odnośnie  zestawu Rose Golden. 



Zoeva to niemiecka firma, posiadająca pędzle wysokiej jakości. Pędzle są bardzo dobrze wykonane, idealnie ścięte, pięknie wykończone, bardzo miękkie. Dodatkowo praca z nimi to czysta przyjemność. Zestaw Rose Golden, jak nazwa wskazuje w odróżnieniu od standardowego zestawu Zoevy, posiada skuwki w kolorze Rose Gold oraz brązowe trzonki, które niestety nie są pokryte lakierem jak przy podstawowej wersji. Ich uroczy kolor cieszy nasze oczy, pięknie prezentuje się na toaletce oraz łatwo je znaleźć na tle innych pędzli. 
Pędzle posiadam ok.3 miesiące, nic się z nimi nie stało podczas wielu prań. Zachowują idealny kształt(susze je od 1miesiąca już w osłonkach), są tak samo miękkie. 
Koszt zestawu to 259zł. Ja go zamówiłam >>> TUTAJ <<<


Zestaw Rose Gold posiada 8 pędzli oraz kosmetyczkę. 

W skład zestawu wchodzą:
106 Powder Brush - pędzel do sypkiego pudru. Jeden z nielicznych pędzli, który mnie nie zachwyca. Moim zdaniem zwykły pędzel do pudru.


102 Silk Finish Brush - pędzel do podkładu. Uwielbiam ten pędzel! Ładnie rozprowadza podkład.  Lubię go również do wklepywania pudru i rozcierania bronzera. Idealnie się nadaje. Jest dobrze zbity, dzięki czemu tego typu pędzle działają jak gumki, pięknie rozcierają.



110 Face Shape Brush - pędzel do konturowania. Jest mniejsza wersją 102. Możemy nim konturować naszą twarz na mokro i na sucho. Jest tak samo dobrze zbity dzięki czemu pięknie rozciera. Lubie nim również nakładać puder pod oczy.


127 Luxe Sheer Cheek Brush - pędzel do sypkiego różu. Dobrze ścięty, rozprowadza na policzku idealną ilość różu, tworząc poświatę koloru na naszych policzkach.



142 Concealer Buffer - pędzel do korektora. Najmniejszy z rodziny 102 i 110. Idealnie wkomponuje się w okolice pod oczami.



227 Soft Definer - pędzel do rozcierania i nakładania cieni. Możemy nim bardzo dobrze rozetrzeć cienie, tworzą chmurkę koloru. Równie dobrze umożliwia nakładanie cieni na całą powiekę.



231 Petite Crease Brush - pędzel do rozcierania cieni w załamaniu powiek. Posiada bardziej szpiczaste zakończenie niż 227, możemy nim nałożyć cień w załamaniu i delikatnie blendować. Dobrze spisze się również do rozcierania dolnej powieki, bądź zaznaczenia wewnętrznego kącika.



317 Wing Liner Brush - pędzel do eyelinera. Dobrze ścięty, bardzo cienki, precyzyjny pędzel do eyelinera oraz idealny do zaznaczania brwi.



Kosmetyczka również bardzo solidnie wykonana. Doskonała do torebki bądź na wyjazd.


Szczerze polecam Wam te pędzle! Są solidne, niesamowicie miękkie i przyjemne. Ułatwiają Nam naszą pracę z makijażem. 
A Wy posiadacie pędzle marki Zoeva? A może polujecie na któreś modele? Co o nich myślicie?

Za niedługo chętnie przedstawię Wam zestaw Makeup Artist Zoe Bag Zestaw 25 pędzli, w którym znajdują się również niesamowite modele.

Buziaki, Sara!


3 komentarze:

  1. Bardzo spodobał mi sie ten zestaw i zamówiłam z DE. Uwielbiam wszystkie pędzelki :) Choć mają mały minus w stosunku do czarnych, otóż złote końcówki mi się ścierają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie zauważyłam jeszcze tego, ale będę miała na uwadze ! ;-)

      Usuń
  2. Ale ja Ci zazdroszczę tych pędzli. Marzą mi się pędzle ZOEVA.

    OdpowiedzUsuń