wtorek, 11 listopada 2014

Promocja w Rossmannie 1+1

Hej !
Od wczoraj, 10.11.2014 do 19.11.2014 obowiązuje promocja w Rossmannie "Im więcej kupujesz, tym więcej dostajesz w prezencie, 1+1 za każdy kupiony kosmetyk do makijażu, kolejny dostaniesz GRATIS"
Większość z nas czekała na osławioną promocje -49% na kolorówkę, niestety w tym roku wymyślili inną promocję. Na pewno niestety? 
Promocja polega na tym, że kupujemy dany kosmetyk, który nas interesuje i drugi (tańszy bądź w tej samej cenie) dostajemy za darmo. Po przeliczeniu promocja dużo nie różni się od poprzedniej, nawet jest podobna, a czasem może być bardziej opłacalna. Wszystko zależy ile rzeczy akurat chcemy kupić. Wiadomo jeśli ktoś chciałby kupić tylko 1 rzecz to wolałby -49% na swój ulubiony kosmetyk. Z drugiej strony może wziąć drugi za darmo ;-)
 Nie musicie brać wszystkiego na osobny rachunek, po prostu podajcie Pani w kasie w takiej kolejności w jakiej chcecie żeby została policzona promocja ;-)
Sami przeliczcie i wybierzcie najlepszą dla siebie opcje zakupów.

To tyle o sprawach technicznych, teraz chciałabym Wam pokazać co udało mi się wczoraj zakupić ;-)



Jeśli mowa o podkładach, to jedne z tych kosmetyków, które najbardziej opłaca się kupić na tego typu promocjach. Bardzo chciałam wypróbować nowy podkład z  Astor, Perfect Stay 24h + perfect skin primer. Dokupiłam do niego korektor również z tej serii. Mój odcień to Ivory.


Z produktów do ust wybrałam Maybelline, Colorsensational 250 Mystic Mauve.

Oraz Bourjois, Rouge Edition Velvet 07 Nude-ist





Z produktów do oczu brakowało mi akurat tuszu, który bardzo lubię Wibo, Extreme volume lashes. Pięknie rozdziela rzęsy, nie odbija się na górnej powiece.


Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego ulubionego eyelinera z Lovely, eyeliner matte.


 To wszystko co na razie wiedziałam, że chcę kupić. Choć wiadomo jak to jest, pewnie nie raz tam jeszcze wejdę ;-)

Udanych łowów! Dajcie znać co Wam udało się zakupić ;-)

Buziaki, Sara!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz