środa, 8 października 2014

MAC Prep + Prime BB Beauty Balm Compact SPF 30

Hej kochani,
zapraszam dzisiaj na recenzję produktu  MAC Prep + Prime BB Beauty Balm Compact SPF 30 Light.




Kremy BB wprowadzone jakiś czas temu na rynek zrobiły swoim rewolucyjnym połączeniem kremu nawilżającego i podkładu, dużo zamieszania w kosmetyczkach kobiet. Produkt, który zapewnia że będzie dbał o naszą skórę, a dodatkowo spełniał rolę podkładu.

Od producenta:
Gęsta, kremowa formuła przygotowuje twarz pod makijaż, udoskonala jej wygląd, chroni, wyrównuje i rozświetla cerę. Uzyskasz nieskazitelny rezultat. Kremowe emolienty i optyczne, perłowe pigmenty zostały połączone z silną ochroną przed słońcem SPF. Naturalne, półprzejrzyste odcienie w kompakcie. Cena 130zł

Moje wrażenia:
Produkt jest niesamowity!  Zakupiłam go, ponieważ mam bardzo suchą, odwodnioną skórę i potrzebowałam czegoś co nie będzie tworzyło na mojej twarzy cake. Przy takim rodzaju cery ciężko znaleźć produkt, który będzie wyglądał na twarzy naturalnie, a jednak się udało :) . Krem BB ma bardzo kremową konsystencję, która dobrze rozprowadza się na twarzy gąbeczką dołączoną do produktu ( pamiętajmy tylko o tym, że jest to mało ekonomiczne). Efekt na twarzy jest bardzo naturalny,nie podkreśla suchych skórek, a odczucie jest takie jakbym miała dobrze nawilżający krem na twarzy. Skóra jest ujednolicona i rozświetlona jak zapewniał producent. Dodatkowym plusem jest SPF 30, ochrona jest wysoka więc nie trzeba już stosować filtrów. Produkt utrzymuje się na twarzy 10-12h na mojej skórze. Po ok. 8h można go przypudrować, ale to w zależności od potrzeb, ponieważ przy posiadaniu takiego rodzaju cery jaki ja mam uwierzcie mi, że lepiej żeby trochę twarz się świeciła niż wyglądała na przesuszoną na wiór. Na cerze normalniej mógłby zacząć się świecić troszkę wcześniej, więc potrzebny by był mocniej utrwalający puder. Nie polecam dla cery tłustej, jego konsystencja jest zbyt lepka.



Godny zakupu produkt dla cery suchej, która tak jak ja ma problem ze znalezieniem produktu zapewniającego naturalne wykończenie. 
A co u was się sprawdza?
Buziaki, Sara !
 PS teraz w gazecie Grazii jest promocja, że przy zakupie produktów z firmy MAC za 250zł pomadka gratis ;-) Promocja obowiązuje 11-12.10 ;-)
 

2 komentarze:

  1. Mam cerę suchą i uwielbiam ten produkt, szkoda tylko, że jest tak mało wydajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do ceny to na pewno byśmy miały tańszy podkład w płynie i na dłużej by starczył. Gąbka również nie jest za bardzo ekonomicznym rozwiązaniem. Ale produkt bardzo dobry ;-)

      Usuń