wtorek, 21 października 2014

Yankee Candle Q3, Indian Summer

Hej kochani,
skoro jesień zawitała już u nas, czas na coś co umili nam chłodne wieczory wraz z kocem, kakao i dobrym filmem ;-)

Przedstawię Wam dzisiaj 3 nowe zapachy z Yankee Candle Q3, Indian Summer



Uwielbiam świeczki od zawsze, ale przeważnie kupowałam tańsze, które mogłam dostać stacjonarnie. Postanowiłam jednak spróbować woski od Yankee, gdyż głośno jest o świecach z tej firmy. Jednak cena jednej dużej świecy to ok. 100zł, wolałam zakupić mniejsze wydanie, aby mieć możliwość poznać kilka zapachów i poszukać tego, który spodoba mi się najbardziej. 

Zamówiłam o wiele więcej zapachów i uważam, że wcale nie trzeba kupować całego słoika, gdyż wosk jest naprawdę wydajny. 
Jeden wosk możemy podzielić na 4-5 części, a każdą zapalić nawet 4 razy!  
A zapach dalej jest intensywny. Cena wosku ok.7zł. 

Jak dla mnie woski spełniają swoje zadanie i na razie nie pokuszę się o świecę, ale nigdy nie mów nigdy ;-)


Wracając do kolekcji Q3 Indian Summer.
 Zamówiłam 3 zapachy, które najbardziej mi się spodobały.

Amber Moon

Jeden z bardziej pożądanych zapachów z tej kolekcji. Pachnie trochę słodko, korzennie bardzo męsko. Idealny na jesień!

Ginger Dusk

 
Nie sądziłam, że imbir może tak ładnie pachnieć. Niespotykany zapach, połączenie imbiru i cytrusów. Wpasowuje się w jesienny klimat, ale dodatkowo jest orzeźwiający. 
 
Honey Glow

Słodki, ale nie przesadzony miodowy zapach. Naprawdę przyjemny, otulający zapach na jesienny wieczór.  
 
Wszystkie woski pachną bardzo intensywnie. 
Naprawdę polecam, koszt porównywalny do zwykłej świeczki, ale zapach unoszący się w pomieszczeniu nie ma sobie równych ;-) 

Lubicie woski z Yankee? Może macie jakieś ulubione zapachy, chętnie spróbuję ;-)

Buziaki, Sara!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz