środa, 26 sierpnia 2015

MAC Soft Ochre vs Maybelline Creme De Nude 93.

Hej !
 
Marka MAC ma w swojej ofercie mnóstwo perełek, jedną z nich są Paint Pot-y z serii Pro Longwear. Są to cienie w kremie, które można stosować jako baza pod makijaż oczu. Posiadają w swoim asortymencie kilka kolorów. Najbardziej osławionym to Soft Ochre. Jest to cielisty kolor, zbliżony do naszego koloru ciała, pomagający w ujednoliceniu koloru na powiece. 
 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać tańszy zamiennik kultowego produktu, który ostatnio wszedł na nasz rynek, Maybelline Color Tattoo 24h Creamy Mattes w kolorze Creme De Nude 93.





U mnie osobiście ani jeden ani drugi nie spisuje się w roli bazy, ponieważ posiadam tłuste powieki i bez porządnej bazy nie utrzymuje się na nich nic. Jednak gdy potrzebuje ujednolicenie powieki i podbicia koloru to chętnie po nie sięgam. 

Jeśli ktoś nie ma problemu z rolowaniem się cieni na powiece to te cienie w kremie zdecydowanie wystarczą i spełnią się również jako baza.



 Jeśli chodzi o różnice kolorystyczne między nimi, możemy zauważyć że Maybelline jest troszeczkę jaśniejszy.
 
Od góry: Maybelline, MAC


Moim zdaniem jest to naprawdę dobry zamiennik, tym bardziej biorąc pod uwagę cenę (MAC 80zł, Maybelline 25zł stacjonarnie i 13zł online).
A Wy na który się zdecydujecie? 

Buźka, Sara !

2 komentarze:

  1. Fajne porównanie! Mam ochotę na któryś z tych matowych cieni z Maybelline, ale jakoś trudno mi się zdecydować, który będzie najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chyba 4 kolory Maybelline w tym ten co pokazujesz...uważam że wszystkie są super ..no i mi wystarczają jako baza. A swoją drogą jaką bazę polecasz?

    OdpowiedzUsuń