niedziela, 26 lipca 2015

Bandi, Krem złuszczający na noc

Hej, dzisiaj kilka słów o kosmetyku, który totalnie mnie zauroczył !

Jakiś czas temu zmieniłam swoją pielęgnację i postawiłam całkowicie na jedną firmę, a nawet serie kosmetyków marki Bandi, Young care
Zamówiłam krem odżywczy, serum i właśnie ten kosmetyk o którym dzisiaj będzie mowa, czyli krem złuszczający na noc.


 Co mówi producent:

Nawilżający krem eksfoliujący z kwasami AHA (5%), stymulujący odnowę komórek. Preparat delikatnie złuszcza i usuwa nagromadzone martwe komórki. Głęboko oczyszcza i zwęża pory. Nadaje skórze elastyczność, gładkość i miękkość. Już po tygodniu stosowania wygląd skóry ulega zauważalnej poprawie - niedoskonałości zmniejszone, pory zwężone, gładka skóra o wyrównanym kolorycie!
Preparat zawiera kwas glikolowy, kwas mlekowy, kwas cytrynowy, kwas winowy oraz kwas jabłkowy.
Najlepsze efekty przynosi stosowanie kremów z kwasami przez minimum 3 miesiące dwa razy w roku.

Krem nie zalecany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.

Jak ja mogę ustosunkować się do tych słów? 
W 100% popieram każde słowo !

Każdy chce, żeby jego makijaż był idealny. Aby to nastąpiło musimy postawić na dobrą pielęgnacje, nawilżenie i złuszczenie to podstawa. 

Jestem posiadaczką cery suchej, intensywność nawilżenia tego kremu przy moim typie cery jest wystarczające, a ta kwestia jest dla mnie bardzo ważna. Nie czuję ściągnięcia, czuję że moja skóra jest nawilżona. Zauważyłam widoczną zmianę jeśli chodzi o moje rozszerzone pory. Posiadam również naczynka, także peelingi nie są dobrym sprzymierzeńcem w walce z suchymi skórkami, ale odkąd stosuje ten krem nie potrzebuję męczyć moją skórę peelingami, przy których czasem i tak nie zauważyłam tak dobrego pozbycia się suchych skórek jak przy tym kremie. 

Krem stosuje się na noc, nie zaleca się opalania podczas jego stosowania. Gdy go nałoży się po raz pierwszy bądź na rozdrapane rany można poczuć lekkie pieczenie lecz już przy dalszym stosowaniu nie czujemy tego małego dyskomfortu.

 Efekty stosowania kremu:
  • nawilżenie
  • zwężenie rozszerzonych porów
  • złuszczenie martwego naskórka 
  • redukcja zaskórników 
 Jak dla mnie, IDEAŁ !
Jestem przekonana, że to nie jest moje ostatnie opakowanie ;-)

Buziaki, Sara
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz