wtorek, 23 grudnia 2014

Zoeva, Naturally Yours

Hej !
dawno mnie nie było, ale jeśli śledzicie mnie na Instagramie to wiecie, że się przeprowadzałam. Na szczęście wszystko skończone przed świętami więc czas by odświeżyć bloga ;-) 

Dzisiaj przedstawię Wam kolejną idealną paletkę z firmy Zoeva, Naturally Yours.




Paletka jest idealną kombinacją naturalnych odcieni. Sprawdzi się u osób kochających makijaże oraz tych które lubią delikatne podkreślenie oczu. 
Nie chcę się powtarzać, ze cienie są IDEALNIE na pigmentowane, pięknie się blendują, nie znikają, nie osypują. Wszystkie paletki z firmy Zoeva, to najwyższa jakość !
Jeśli ktoś lubi brąz na powiekach, to tutaj znajdzie wszystko o czym można tylko zamarzyć ;-) 




Jak Wam się podoba? Dla mnie ideał na co dzień oraz i na wieczór ;-) 



Buziaki, Sara !

4 komentarze:

  1. Wygląda fajnie, świetne naturalne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też długo na nią czekałam, bo zawsze była wyprzedana. Oby jak najszybciej do Ciebie trafiła ;-)

      Usuń