wtorek, 23 grudnia 2014

Christmas Make-up

Hej !

robiąc zdjęcia paletki Zoeva, Naturally Yours, pomyślałam że zrobię Wam szybki makijaż na święta.

Klasyczny makijaż, idealny na kolacje z rodziną. Delikatny a jednak przyciąga uwagę, pięknie odbijając światło. 




Na początek zaznaczam brwi MUFE, Aqua Brow 25  oraz Zoeva, 322 Brow line. Cienie pod oczami zakryłam Astor, perfect stay 01, utrwaliłam pudrem  Mac, Mineralize skin finish light




Na ruchomą część powieki nałożyłam Mac, paint pot Soft Ochre. Natomiast nieruchomą pokryłam cieniem Pure przy użyciu pędzelka Zoeva, 142 


Załamanie powieki podkreśliłam cieniem Soft & Sexy, Pędzelek Zoeva, 228


Pogłębiłam załamanie cieniem Slow dance. Pędzelek Zoeva, 230


Na całą ruchomą powiekę nałożyłam cień  Casual Elegance. Pędzelek Hakuro, H70


Dolną powieke podkreślam cieniem Slow dance. Pędzelek Zoeva 230


Na środek ruchomej powieki dodaje cień sypki, My secret Star Dust 2. Pędzelek bh cosmetics

Tuszuję rzęsy Max factor, 200 calorie


Doklejam połówki Ardell, 318



Moja propozycja delikatnego, połyskującego makijażu na ten szczególny wieczór.

Buziaki, Sara !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz