poniedziałek, 19 stycznia 2015

Golden Rose, Classics Waterproof Lipliner

Hej !

dziś kilka słów odnośnie moich ulubionych konturówek z marki Golden Rose,Classics Waterproof Lipliner.
 



 Dobra konturówka potrafi przedłużyć trwałość naszych pomadek o kilka godzin. Właśnie takie są te z Golden Rose.
Natknęłam się na nie przypadkiem na stoisku Golden Rose, pomyślałam że warto spróbować skoro ich cena to tylko 4.90zł ! Od tamtej pory naprawdę przypadły mi do gustu. 
Mamy spory wybór kolorów.
Kredki są miękkie, co jest ich zaletą, ponieważ ładnie "suną" po ustach przy nakładaniu. Trzeba natomiast uważać przy temperowaniu, aby nam się nie złamały. 
Są dobrze na pigmentowane, możemy używać ich samodzielnie, dają bardzo ładny efekt na ustach.
Jeśli chodzi o trwałość, bez jedzenia i picia trzymały mi się 8h. Natomiast jeśli w grę wchodzi spożywanie pokarmu, schodzą równomiernie zostawiając pigment na ustach.
Nie zauważyłam, żeby wysuszały usta.

O to kolory, które wpadły mi w oko na stoisku ;-)





301




322




 328




 323




317




 306




316




304



 Buziaki, Sara!

2 komentarze:

  1. This post is so freaking useless! Where are the swatches??? Honestly, you have just wasted everyone's time. Stop blogging immediately, I'm embarrassed for you.

    OdpowiedzUsuń